System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych pn: Zwalczanie barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami realizowane w ramach zadania dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą "Ochrona rodzimej przyrody przed inwazją barszczu Sosnowskiego na terenie gminy Czarne - etap IV" UNIEWAŻNIONY
Czarne, dnia 18.05.2022r.
PPiZP.271.2.28.2022.RS
ZAPYTANIE OFERTOWE
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 zł netto
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
77-330 Czarne
NIP:8431529525
REGON: 770979476
Tel.: 59 83 32 078
e-mail: zamowienia@czarne.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie przepisów wewnętrznych określonych w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 0050.1.2021 Burmistrza Czarnego z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych oraz zarządzenia Nr 0050.125.2021 Burmistrza Czarnego z dnia 1 września 2021 r. w sprawie zmiany Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zwalczaniu barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami realizowane w ramach zadania dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą „Ochrona rodzimej przyrody przed inwazją barszczu Sosnowskiego na terenie gminy Czarne – etap IV”.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace:
- wykaszanie mechaniczne (2,00 ha) 4 razy w roku w miesiącach: V, VII, VIII, X – 2022r.;
- mazakowanie (2,00 ha) przyrządem plecakowym ręcznym 4 razy w roku w miesiącach: V, VII, VIII, IX – 2022r.
- Obszar na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia jest własnością Gminy Czarne i obejmuje 2,00 ha na działkach:
- nr 8 w miejscowości Czarne,
- nr 309/, 308/5, 308/7 w miejscowości Domisław,
- nr 311/1 w miejscowości Nadziejewo,
- nr 71/3 w miejscowości Raciniewo (własność prywatna),
- Wymagania dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisami, normami i oraz z należytą starannością i jakością wykonania.
- Prace związane ze zwalczaniem skupisk Barszczu Sosnowskiego należy prowadzić z zachowaniem środków ostrożności, w szczególności przy stosowaniu środków ochrony roślin, zwłaszcza w sąsiedztwie wód oraz bezpieczeństwa pracowników (odzież i sprzęt ochronny), zgodnie z regulacjami prawnymi przy wykorzystaniu właściwego sprzętu niezbędnego do zwalczania Barszczu Sosnowskiego. Cały proces likwidacji toksycznej rośliny ma odbywać się zgodnie z następującymi dokumentami: „Wytyczne dotyczące zwalczania barszczu Sosnowskiego (Heracelum sosnowskyi) i barszczu Mantegazziego (Heracelum mantegazzianum) na terenie Polski”, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022r. poz. 916 ze zm.) oraz ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin. ( Dz. U. z 2020r. poz. 2097 ze zm.).
-
- Wykonawca zapewnia sprzęt, narzędzia, środki chemiczne oraz ludzi w ilościach niezbędnych do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w terminach określonych w pkt 2 i gwarantujące prawidłowe wykonywanie prac. Wykonawca będzie używał jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt, który posłuży do wykonywania zabiegów musi być w dobrym stanie technicznym (gotowy do pracy), musi spełniać wymagania norm ochrony środowiska, przepisów dotyczących jego użytkowania i musi być stosowany zgodnie z przeznaczeniem.
- Osoby wykonujące zabiegi chemiczne muszą być odpowiednio przeszkolone, w szczególności z zakresu: bezpieczeństwa pracy w rolnictwie, stosowania środków ochrony roślin, w szczególności przy użyciu opryskiwaczy (muszą posiadać stosowne zaświadczenia lub inne dokumenty).
- Zamawiający nie zapewnia środków chemicznych potrzebnych do wykonania zabiegów chemicznych Do zabiegów chemicznych zwalczania barszczu Sosnowskiego należy stosować środek chemiczny Roundup 360SL lub inne preparaty oparte na glifosacie o skutecznym działaniu na rośliny barszczu Sosnowskiego w dawkach umożliwiających skuteczne niszczenie tej rośliny i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej i jest odpowiedzialny za straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat wykonywanych prac.
- Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe w środowisku naturalnym spowodowane przez swoje działanie.
- Podczas wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby pracownicy działający na jego zlecenie nie wykonywali pracy w warunkach niebezpiecznych, zagrażających ich życiu i zdrowiu. Odzież ochronną i sprzęt ochrony osobistej niezbędny do bezpiecznego wykonywania zadań zapewnia Wykonawca.
- Wykonawca ma być identyfikowalny na terenie prowadzenia prac. Wszystkie osoby wykonujące prace w terenie zobowiązane są nosić odzież ochronną z logo Wykonawcy w widocznym miejscu.
- W celu ochrony mieszkańców przed negatywnym oddziaływaniem zastosowanych środków chemicznych, zostaną przez Wykonawcę rozwieszone przed faktycznym rozpoczęciem prac niszczenia barszczu Sosnowskiego, stosowne komunikaty informujące o miejscu i terminie oprysku. Komunikat przesłać do Zamawiającego w formie elektronicznej.
- Wykonawca ma obowiązek informacji Zamawiające o wykonanych czynnościach jeden dzień przed.
- Wykonawca ma obowiązek prowadzenie ścisłej ewidencji wykonanych czynności, w szczególności: dokumentacji fotograficznej obrazująca tereny porośnięte barszczem przed w trakcie i po wykonaniu prac, harmonogramu prac, zgodnie z pkt 2
Wspólny słownik zamówień CPV: 77312100-1 Usługi odchwaszczania
III. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2022 r.
IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
V. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY.
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w formie:
- elektronicznej w formie skanu podpisanego przez Wykonawcę na załączonym druku oferta,
na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, - w wersji papierowej na dziennik podawczy Zamawiającego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne w terminie do dnia 20.05.2022 r. do godziny 13:30.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
VI. Osoba do kontaktu:
Renata Szymańska, tel. (059) 83 32 078 wew. 24, od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00.
VII. Termin związania ofertą.
-
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IX. Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Wzór umowy
BURMISTRZ CZARNEGO
/-/ Piotr Zabrocki
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe barszcz 2022.pdf (PDF, 157KB) | 2022-05-18 14:59:30 | 157KB | 133 razy |
2 | Załącznik Nr 1 Oferta.doc (DOC, 54KB) | 2022-05-18 15:00:47 | 54KB | 130 razy |
3 | Załącznik Nr 2 wzór umowy.pdf (PDF, 216KB) | 2022-05-18 15:01:15 | 216KB | 129 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Unieważnienie postępowania.pdf (PDF, 89.KB) | 2022-05-25 13:34:46 | 89.KB | 120 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Szymańska | 18-05-2022 14:59:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Szymańska | 18-05-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Szymańska | 25-05-2022 13:34:46 |